Hoe werkt zo'n abonnementsformule?
Heb je onze website al gelezen? Heel zeker?
Wat als er een onderdeel verloren of stuk gaat?
No worries! We begrijpen maar al te goed dat een stukje verloren of stuk kan gaan. Weet dat we bij de selectie van ons speelgoed al rekening houden met een duurzaam karakter (lees : niet té veel kleine onderdelen en bijna bullet proof ;-). We hebben lang getwijfeld om een borg te vragen, maar ons vertrouwen in de mensheid heeft het hiervan gehaald (oef!). We vragen jullie en jullie lieftallige kroost wél om echt zorg te dragen voor ons speelgoed. Normaal toch? Als er toch een stukje verloren of stuk gaat, dan vinden we het fijn dat je ons hiervan op de hoogte brengt (bel ons, schrijf ons!). Wij vervangen of herstellen het met liefde – en zonder enige bijkomende kost!
Weet ik welk speelgoed in de box zit?
Dat is werelds best bewaarde geheim, ha! Nee, je weet niet exact op voorhand wat je krijgt. Natuurlijk heb je een idee omdat je vast onze voorbeelden op de website al hebt gecheckt. En die voorbeelden, die updaten we regelmatig zodat je van de nieuwigheden ook op de hoogte bent. Je hebt heel onze website inmiddels ook aan een grondige analyse onderworpen, dus je weet dat je zeker bent van
- 4 stukken speelgoed, elk met een eigen “thema”; educatief, constructief, spel en leuk-leuk-leuk
- speelgoed dat afgestemd is op leeftijd en ontwikkelingsfase
- speelgoed dat genderneutraal is
Waarom laten jullie ons het speelgoed niet zélf kiezen?
Omdat wij vertrouwen op onze expertise ?. En daarnaast denken we dat het meer voordelen dan nadelen biedt. Jij hoeft niet elke maand tijd vrij te maken om het speelgoed te selecteren en je hoofd te breken over wat te kiezen. Wij maken een mix van bekende en minder bekende merken & van klassiekers en nieuwigheden. Zo krijgen je kids ook dingen voorgeschoteld waar zij én jij misschien niet direct voor kiezen, maar die wel een echte schot in de roos kunnen zijn! Kwestie van je kinderen héél véél te laten ontdekken, zonder een peperduur prijskaartje. You’re welcome!
Ik twijfel of 4 stuks genoeg zijn voor mijn kroostrijk gezin!
2 kids of meer? Groot verschil in leeftijd? Bang dat 4 stuks onvoldoende zijn? Stuur ons even een mail met de leeftijd van je kinderen en het gewenst aantal stukken, dan krijg jij ons voorstel op maat!
Voor welke leeftijd zijn jullie abonnementen?
Elk kind tussen 2 jaar en 9 jaar kan genieten van onze boxen!
Is het speelgoed nieuw?
In de meeste gevallen niet, of je kids moesten net die gelukkige zijn die de box voor de eerste keer krijgen nadat we het speelgoed vernieuwd hebben. Off course; in elke box – spiksplinternieuw speelgoed of niet – is het speelgoed volledig, in goede staat, proper én up-to-date.
Kan ik het speelgoed ook aankopen?
Onze speelgoedkeuze wel écht een schot in de roos? In principe zijn we geen verkooppunt, wij geloven in beleving boven bezit. Maar als er een stuk inzit waar jouw kiddo echt holderdebolder van is, laat ons dan even iets weten. Wij kijken wat de “actuele waarde” voor ons is, jij bedenkt of je het voor die gereduceerde prijs wil aankopen.
Leveren jullie de batterijen die bij de speeltjes horen?
Sorry maar neen. Gelukkig voor jullie hebben we niet superveel speelgoed op batterijen.
Leveren jullie ook in mijn buurt?
Woon je in Vlaanderen? Dan is het antwoord volmondig JA! Met vaste leveranciers B-post en DPD leveren we over heel Vlaanderen, zélfs in dat kleine gehuchtje waar jij woont!
Waarom leveren jullie alleen via afhaalpunten?
Tijd is een schaars goed als je kinderen hebt! Je hoeft voor ons geen halve dag thuis zitten wachten op de koerier, of overvallen worden op een onverwacht moment (en al dat speelgoed nog bij elkaar gaan rapen!). Familie-vrienden-buren’s helpende handen schakel je ook liever voor andere dingen in. En, het is nu eenmaal vriendelijker voor het milieu; meerdere pakketjes die op 1 punt worden geleverd en jij die andere boodschappen combineert met de afhaling.
Wat is de levertijd van een box bij inwisseling of afsluiten van een abonnement?
Binnen een termijn van 5 werkdagen is er een Puur Plezier box on the way naar het afhaalpunt dat door jou gekozen werd.
Hoe kan ik een box wisselen?
Simpel! Die vraag je hier aan. Je aanvraag komt bij ons in de mailbox terecht en wij zorgen voor een nieuwe box. Van zodra je box geleverd is in je afhaalpunt, ontvang je een mail. Je vorige box? Die lever je maar in als je de nieuwe gaat afhalen. Tsjakka! Tijd bespaart, we like!
Hoeveel keer kan ik wisselen?
Dat hangt wat van je abonnement af. Heb je een maandelijkse formule, dan mag je om de 30 dagen wisselen. Liever langer houden? No problemo! Je wisselt helemaal op eigen ritme, de boxwissel vraag je immers zelf aan. Heb je een cadeaubox? Dan mag je in de looptijd van 3 maanden 1 keer wisselen. Wanneer? Dat kies je dan weer helemaal zelf. Stel dat er toch een keertje een box is waar je kind echt geen interesse in heeft… of de helft van het speelgoed hebben jullie thuis al? Geef ons een seintje, wel graag binnen de week na ontvangst, dan bekijken we samen de mogelijkheden even.
Worden de boxen dan elke keer gereinigd?
Vanzelfsprekend, bien sûr, off course en natürlich. Elk stuk speelgoed kijken we na op volledigheid en reinigen we voor dat de box verder gaat naar een volgende gelukkige.
Hoe kan ik het abonnement stop zetten?
Heel snel en simpel! Je kan het élke maand opzeggen, je hoeft enkel een mail te sturen naar ons!